Tegorocznym zwycięzcą w kategorii Społecznie Odpowiedzialni 2017 okazała się marka Aasa Polska ze swoją kampanią Aasy Netu.

8 lutego 2018 r. we Wrocławiu odbyła się trzecia edycja gali Loan Magazine Awards. Podczas wydarzenia tradycyjnie już rozdano nagrody w plebiscycie wyróżniającym ubiegłoroczne produkty finansowe i firmy, prowadzące swoją działalność w sektorze pozabankowym. W tym roku wyróżnienia przyznano w 14 różnych kategoriach. Jedną z nich była kategoria Społecznie Odpowiedzialni 2017, której zwycięzcą okazała się marka Aasa Polska wraz ze swoją kampanią Aasy Netu.

Aasy Netu z tytułem Społecznie Odpowiedzialni 2017

Do tytułu Społecznie Odpowiedzialni 2017 nominowane było pięć instytucji – Aasa Polska za kampanię Aasy Netu, Provident Polska za Tak! Pomagam, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce za Komisję Etyki KPF, Wonga za inicjatywę Kapitalni.org oraz WAMPR za Finansowy Turniej Piłki Nożnej „Gramy dla dzieciaków”. O tym, która marka zdobędzie tytuł Społecznie Odpowiedzialnej 2017, zdecydowało głosowanie przeprowadzone na żywo wśród uczestników Gali.

Zwycięzcą okazała się marka Aasa Polska wraz ze swoją kampanią Aasy Netu. Porusza ona temat pilnego problemu społecznego w Polsce, jakim jest wykluczenie cyfrowe ponad 2 milionów Polek między 45 a 70 rokiem życia. W obecnych czasach dostęp do Internetu stanowi warunek pełnego uczestnictwa w życiu społecznym, kulturalnym i zawodowym. Głównym celem kampanii jest zwiększenie społecznej świadomości problemu oraz dotarcie z materiałami edukacyjnymi do kobiet wykluczonych cyfrowo w wieku 45 do 70 lat, przy równoczesnym zaangażowaniu i wsparciu młodszych pokoleń.

Program CSR roku dla Aasa Polska

Kryształową nagrodę wręczyła Agnieszka Aleksandrowicz-Zdral – Prezes Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”.

Bardzo się cieszę, że takie tematy, które mieszczą się w społecznej odpowiedzialności biznesu, również są dla Państwa ważne. A wiem o tym, jak bardzo są ważne, bo kieruję fundacją, która już 27 lat pomaga dzieciom, na co dzień walczącym z trudnym przeciwnikiem, jakim jest nowotwór. To właśnie takie firmy, i tacy ludzie – bo to ludzie tworzą firmy – sprawiają, że ta pomoc jest możliwa. Bez was takie organizacje jak nasza nie mogłyby realnie pomagać wszystkim, którym ta pomoc jest w danym momencie życia potrzebna. Chciałabym Państwu bardzo podziękować i to dla mnie duży zaszczyt, że mogę dzisiaj wręczyć właśnie tak niezwykłą nagrodę, która ukazuje państwa w inny sposób. Nie tylko podmiotowo, ale właśnie w bardzo ludzki, wrażliwy sposób. – Mówiła Agnieszka Aleksandrowicz-Zdral podczas wręczania nagrody przedstawicielowi marki Aasa Polska.

Podczas gali Loan Magazine Awards 2017 już tradycyjnie przeprowadzona została licytacja, z której cały zysk został przekazany przez organizatora na cele charytatywne. W tym roku zebrane pieniądze przeznaczone zostały na leczenie małego Kacpra, podopiecznego Fundacji.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *