Marka Aforti Finance ruszyła z nową kampanią telewizyjną promującą swoje usługi. Spółka otworzyła także własne call center.

Aforti Finance to spółka specjalizująca się w pożyczkach pozabankowych dla firm. W swojej ofercie ma zarówno pożyczki gotówkowe, jak i pożyczki hipoteczne, a jej zobowiązania skierowane są do mikro, małych oraz średnich przedsiębiorców. Obecnie marka mocno aktywizuje działania wizerunkowo-sprzedażowe. Niedawno wystartowała z nową kampanią promocyjną w ogólnopolskich mediach.

Dotarcie do nowych klientów

16 lipca spółka Aforti Finance ruszyła z telewizyjną kampanią promującą jej usługi pożyczkowe. To właśnie w ramach tej kampanii do 5 sierpnia na antenie TVP oraz Polsatu będzie można obejrzeć 15-sekundowy spot reklamowy. Wyemitowany zostanie on na kanałach tematycznych należących do wspomnianych stacji oraz na kanałach tematycznych pakietu TVN Premium. Aforti Finance chce tym samym dotrzeć do nowych potencjalnych klientów i wzmocnić swój wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ale także budować swoją rozpoznawalność pożyczkodawcy godnego zaufania.

Strategia biznesowa Aforti Finance

Równolegle z telewizyjną kampania promocyjną, światło dzienne ujrzała również odświeżona strona internetowa marki. Aforti Finance bowiem jeszcze w tym roku zamierza udostępnić klientom możliwość składania wniosków online. Obecnie spółka uruchomiła własne call center, wyspecjalizowane w obsłudze przedsiębiorców z wszystkich sektorów i branż. Oferta marki skierowana jest do osób, którzy poszukują dogodnych form finansowania swojej firmy i jej rozwoju. Pożyczkodawca udziela swoich zobowiązań również tym osobom, które dopiero rozpoczynają gromadzenie funduszy na uruchomienie własnej działalności.

 

 

 

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *