Zbliża się Boże Narodzenie i wyczekiwane prezenty pod choinką. Co łączy Mikołaja i Euroloan? Zarówno pożyczkodawca, jak i ulubiony święty, pochodzą z Finlandii!

Euroloan to marka, która udziela szybkich pożyczek online w wysokości nawet do 20 000 zł z decyzją w 15 minut. Podstawowym produktem finansowym marki jest limit odnawialny, dzięki któremu klient może wielokrotnie wykorzystać przyznane mu środki. W okresie przedświątecznym Euroloan przygotował dla swoich klientów promocję, dzięki której termin pierwszej spłaty przesunięty jest aż o miesiąc. W ten sposób marka wykazuje zrozumienie dla osób, które w okresie Świąt borykają się ze zwiększonymi wydatkami.

Euroloan udziela przede wszystkim pożyczek online, a zatem drogą internetową. Ale marka wychodzi też naprzeciw konsumentom, którzy preferują osobisty kontakt z pożyczkodawcą, dlatego pożyczkę można podjąć także stacjonarnie.

– Wiele osób ceni sobie kontakt bezpośredni, dlatego równolegle rozwijamy sprzedaż we współpracy z doradcami finansowymi – mówi Adam Kuśnierkiewicz. – Obok takich firm jak Dom Finansowy QS, FGP, Helikon czy Unilink Cash do grona firm współpracujących z nami podmiotów dołączył Fines, największy niezależny broker na rynku polskim.

Reklama dźwignią handlu?

Marka słynie z udanych kampanii marketingowych, które przynoszą jej duże uznanie wśród konsumentów. Letnia kampania reklamowa przyniosła marce tysiące nowych klientów oraz 5-krotny wzrost liczby podjętych pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Obecnie fiński pożyczkodawca zdecydował się na kolejną odsłonę działań promocyjnych.

Oczywiście jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani reakcją klientów na naszą ofertę, ale doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne będzie teraz udowodnić swoją atrakcyjność w dłuższej perspektywie – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance. – Naszym celem jest trwałe zwiększenie udziałów spółki w rynku pożyczek gotówkowych – dodaje.

Euroloan – nowa kampania

Nowa kampania reklamowa odwołuje się do Bożego Narodzenia. Poznajemy w niej historię Świętego Mikołaja, który staje w obliczu niespodziewanych wydatków – musi uiścić mandat za nieprawidłowo zaparkowane sanie. Rozwiązaniem jego problemu jest świąteczna pożyczka. Zresztą Mikołaj oraz Euroloan mają ze sobą wiele wspólnego – zarówno ulubiony święty wszystkich dzieci, jak i popularny pożyczkodawca, pochodzą z Finlandii. Kampania reklamowa rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 17 grudnia.

 

 

Euroloan Consumer Finance

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *