Zmiany nie miały wpływu na naszą sprzedaż pożyczek. Dostosowaliśmy produkt do wymogów ustawy i działamy dalej.

Rozmawiamy dziś z Szymonem Cybal, Prezesem Zarządu spółki Vulcan Finance, właścicielowi marki Lux Pożyczki.

1. Lux pożyczki – czym marka wyróżnia się na tle innych tego typu marek działających na rynku pożyczek pozabankowych?

luxpozyczkiplJako firma stawiamy na profesjonalną obsługę klienta, na zadowolenie Klienta z tego, że to właśnie z usług Naszej Firmy skorzystał. Umowy, które zawieramy z Klientem są sprecyzowane i każdy Nasz klient wie dokładanie jaką kwotę oraz w jakich ratach spłaca. Produkt mamy w dwóch opcjach i kilku okresach spłat, a więc Klient może wybrać formę pożyczki dostosowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

2. Działacie w ramach kilku województw – jakie plany ekspansji na przyszłość?

Jesteśmy młodą firmą. Dziś działamy na obszarach województw Wielkopolskiego i Dolnośląskiego. W najbliższej przyszłości będziemy pracować nad wzmocnieniem naszej pozycji na tych terenach. Chcemy otworzyć kolejne sekcje aby móc dotrzeć do jeszcze większej ilości Klientów.

3. Na co mogą liczyć pracownicy Waszej firmy? Czym tu możecie ich do siebie przekonać?

Naszych pracowników traktujemy jak partnerów. W Naszym zespole są osoby z doświadczeniem, posiadające wiedzę dzięki czemu mają wpływ na procesy wdrażane w Firmie.

Uważamy, że najistotniejszy jest wzajemny szacunek. Szacunek to słowo o szerokim zakresie. Mam tu na myśli szacunek personalny, szacunek do godzin pracy, szacunek czasu prywatnego. To z pewnością jest argument przekonywujący do podjęcia współpracy z Naszą Firmą.

4. Dlaczego pożyczka udzielana w domu? Jak to argumentujecie potencjalnemu klientowi? Wady, zalety?

Pożyczka udzielana w domu to przede wszystkim wygoda dla klienta. Umawiamy się w dogodnych terminach dla Klienta i nie są to godziny standardowe od 9:00 do 17:00. Dla osób zapracowanych, a takich jest bardzo wiele, jest to rozwiązanie na tyle interesujące, że ilość naszych klientów ciągle wzrasta.

Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że klient czeka na nas w domu i bez wychodzenia z niego otrzymuje gotówkę. Trudno jest się doszukać wad takiego rozwiązania.

5. Co możemy zauważyć po 11 marca? Czyli po wprowadzeniu nowelizacji tzw. ustawy antylichwiarskiej, czy rynek faktycznie się zmienił? Jeżeli tak, to w którą stronę

Zmiany nie miały wpływu na naszą sprzedaż. Dostosowaliśmy produkt do wymogów ustawy i działamy dalej. To Klienci dokonują wyboru z którego sektora usług finansowych korzystają. Powody są różne a firm świadczących takie usługi jest wiele. Trudno powiedzieć, że ustawa w jakiś sposób wpłynęła na koniunkturę w tym sektorze.

Aktualności z rynku pożyczkowego

Ostatnia edycja badania „Sytuacja na rynku consumer finance”, prowadzonego cyklicznie przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH ukazała pierwsze sygnały pogorszenia nastrojów konsumentów. Barometru Rynku Consumer Finance w III kwartale 2017 roku wykazał spadek z 58 do 55,5 punktu. Jest to najniższe wskazanie od dwóch lat. …

Z okazji 20 urodzin instytucja finansowa Provident postanowiła zorganizować konkurs, w którym pula nagród wyniosła aż 800 000 zł.

Obowiązkowa rejestracja pożyczkodawców to wymóg, który wprowadziła nowa ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytowymi.

Finanse młodych Polaków to temat coraz częściej podejmowany przez media. Czym charakteryzuje się podejście do pieniądza dzisiejszych 20, 30-latków?

Wakacje kredytowe to usługa szczególnie przydatna w wakacje, kiedy potrzebujemy większej ilości środków na zorganizowanie urlopowego wyjazdu.

Nowa ustawa, która weszła w życie 22 lipca, reguluje przepisy dotyczące kredytu hipotecznego. Czy spowoduje, że doradcy finansowi znikną z rynku?
0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *