Zmiany nie miały wpływu na naszą sprzedaż pożyczek. Dostosowaliśmy produkt do wymogów ustawy i działamy dalej.

Rozmawiamy dziś z Szymonem Cybal, Prezesem Zarządu spółki Vulcan Finance, właścicielowi marki Lux Pożyczki.

1. Lux pożyczki – czym marka wyróżnia się na tle innych tego typu marek działających na rynku pożyczek pozabankowych?

luxpozyczkiplJako firma stawiamy na profesjonalną obsługę klienta, na zadowolenie Klienta z tego, że to właśnie z usług Naszej Firmy skorzystał. Umowy, które zawieramy z Klientem są sprecyzowane i każdy Nasz klient wie dokładanie jaką kwotę oraz w jakich ratach spłaca. Produkt mamy w dwóch opcjach i kilku okresach spłat, a więc Klient może wybrać formę pożyczki dostosowaną do jego potrzeb oraz możliwości.

2. Działacie w ramach kilku województw – jakie plany ekspansji na przyszłość?

Jesteśmy młodą firmą. Dziś działamy na obszarach województw Wielkopolskiego i Dolnośląskiego. W najbliższej przyszłości będziemy pracować nad wzmocnieniem naszej pozycji na tych terenach. Chcemy otworzyć kolejne sekcje aby móc dotrzeć do jeszcze większej ilości Klientów.

3. Na co mogą liczyć pracownicy Waszej firmy? Czym tu możecie ich do siebie przekonać?

Naszych pracowników traktujemy jak partnerów. W Naszym zespole są osoby z doświadczeniem, posiadające wiedzę dzięki czemu mają wpływ na procesy wdrażane w Firmie.

Uważamy, że najistotniejszy jest wzajemny szacunek. Szacunek to słowo o szerokim zakresie. Mam tu na myśli szacunek personalny, szacunek do godzin pracy, szacunek czasu prywatnego. To z pewnością jest argument przekonywujący do podjęcia współpracy z Naszą Firmą.

4. Dlaczego pożyczka udzielana w domu? Jak to argumentujecie potencjalnemu klientowi? Wady, zalety?

Pożyczka udzielana w domu to przede wszystkim wygoda dla klienta. Umawiamy się w dogodnych terminach dla Klienta i nie są to godziny standardowe od 9:00 do 17:00. Dla osób zapracowanych, a takich jest bardzo wiele, jest to rozwiązanie na tyle interesujące, że ilość naszych klientów ciągle wzrasta.

Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że klient czeka na nas w domu i bez wychodzenia z niego otrzymuje gotówkę. Trudno jest się doszukać wad takiego rozwiązania.

5. Co możemy zauważyć po 11 marca? Czyli po wprowadzeniu nowelizacji tzw. ustawy antylichwiarskiej, czy rynek faktycznie się zmienił? Jeżeli tak, to w którą stronę

Zmiany nie miały wpływu na naszą sprzedaż. Dostosowaliśmy produkt do wymogów ustawy i działamy dalej. To Klienci dokonują wyboru z którego sektora usług finansowych korzystają. Powody są różne a firm świadczących takie usługi jest wiele. Trudno powiedzieć, że ustawa w jakiś sposób wpłynęła na koniunkturę w tym sektorze.

Aktualności z rynku pożyczkowego

Zbliżają się wakacje, dlatego coraz większa część pożyczkodawców uatrakcyjnia swoją ofertę. Przykładem może być najnowsza promocja w Vivus.

Uczestnicy rynku finansowego z uwagą analizują projekty dwóch ustaw, które w niedługim czasie mogą radykalnie zmienić procedurę egzekucji sądowej oraz status formalno-prawny komornika. Przygotowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości propozycje zawierają postulaty zmian w obowiązujących przepisach…

Według opracowanego na II kwartał 2017 r. Raportu “Sytuacja na rynku Consumer Finance” niemal ¾ polskich konsumentów zauważa korzyści wynikające z przynależności Polski do związku państw europejskich.

Według danych przedstawionych przez firmę Temkin Group, w światowej czołówce firm z najwyższym wskaźnikiem NPS (powyżej 60), obok największych globalnych graczy (tj. m.in.: Apple, Google czy Amazon) znalazła się firma Vivus Finance Sp. z o.o. z wynikiem NPS równym wartości 68.

Opublikowany niedawno przez europejski bank inwestycyjny GP Bullhound raport pt. „Fintech: Anything but Alternative” prezentuje wzrost wiodących firm oraz gałęzi rynku Fintech.

Z dnia na dzień ilość firm pożyczkowych przybywa w internecie, dlatego warto oferować swoje usługi również w innych miejscach. Tego typu działania podjęła firma Vivus Finance, która uruchomił sprzedaż chwilówek w sieci sklepów i salonów prasowych operatora Lagardere Travel Retail na terenie całej Polski. Marka postawiła na prostotę i wielokanałowość.
0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *