Twoje myśli zaprząta odwieczne pytania: jak wypromować produkt w sieci, tak aby zainteresować nim jak największe grono potencjalnych klientów? Jak zamienić ich na stałych i lojalnych odbiorców Twoich usług? Jak jednocześnie efektywnie sprzedać produkt finansowy? Rozwiązaniem Twoich dylematów może okazać się druga edycja konferencji „Finanse w Internecie„, która już 24 marca odbędzie się w Hotelu Diament we Wrocławiu.

finanse w internecie_v2_headerPierwsza odsłona konferencji skupiającej się na e-marketingu w sektorze finansowym, która miała miejsce 20 marca 2014 roku, zgromadziła liczne grono marketingowych ekspertów oraz profesjonalistów w dziedzinie finansów online. Wspólnie, w czasie dziewięciu prelekcji oraz przerw pełnych zażartych dyskusji oraz wymiany doświadczeń, poszukiwali oni odpowiedzi na tytułowe pytanie: jak ugrać więcej prowadząc działalność w wirtualnej rzeczywistości? Padły argumenty potwierdzające znaczenie strategii Public Relations w m.in. zapobieganiu problemów, które mogą wystąpić w relacji na linii instytucja finansowa – klient oraz content marketingu pozwalającego budować zaufanie i lojalność odbiorców za pomocą oryginalnych, wysokiej jakości treści rozumianych zarówno jako słowo pisane, jak i multimedia.

Dyskutowano o wzroście znaczenia funkcjonowania instytucji finansowych w sieci oraz odpowiedniej komunikacji z klientem w internecie i budowaniu wizerunku. Nie zabrakło również spojrzenia na temat od strony prawnej, a konkretnie omówiono szczegóły ADR, czyli internetowego systemu rozstrzygania sporów, umożliwiającego w razie konfliktu z klientem dojście do porozumienia bez kierowania sprawy na drogę sądową.

Druga edycja konferencji „Finanse w Internecie” będzie kontynuacją serii spotkań skupiających się na możliwości wymiany kontaktów oraz doświadczeń między reprezentantami branży finansowej i marketingowej. W trakcie jednodniowego eventu zostaną poruszone aspekty sprzedaży i promocji produktów finansowych w internecie. Pojawi się też spojrzenie na temat od strony prawnej.

finanse-w-internecie

– Pierwsza edycja konferencji „Finanse w Internecie” spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem. Dzięki niej, kilku przedstawicieli sektora finansowego i środowiska marketingowego nawiązało owocną współpracę, co z pewnością można uznać za sukces zeszłorocznego spotkania. Jestem przekonany, że również tegoroczna konferencja będzie doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy, zyskania cennych wskazówek, skorzystania z bogatego doświadczenia innych uczestników oraz pozyskania nowych kontaktów. Serdecznie zapraszam wszystkich, od osób zarządzających instytucjami finansowymi i wyższą oraz średnią kadrę managerską poprzez PR-owców, specjalistów, marketerów, ubezpieczycieli i doradców finansowych po dziennikarzy zajmujących się tematyką finansową – podkreśla Rafał Tomkowicz, prezes Sfera Finansów SA, organizatora konferencji.

Uczestnicy jednodniowego spotkania będą mieli okazję wysłuchać specjalistów czołowych marek działających w polskiej branży internetowej w zakresie obsługi produktów finansowych.

Udział w konferencji jest płatny. Opłata wynosi 400 zł netto od osoby. Każdy kto zdecyduje się na uczestnictwo w spotkaniu do 31 stycznia, zapłaci 300 zł brutto.

Aby zarejestrować się jako uczestnik konferencji, należy wysłać maila na adres: kamila.graczyk@sfera-finansow.pl z danymi rejestracyjnymi (imię, nazwisko, firma).

Liczba miejsc ograniczona!

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *