Marka hapipożyczki, chcąc usprawnić dotychczasową obsługę klienta, wprowadziła do swojej działalności kolejne nowoczesne narzędzie. Czym jest Co-Surfing?

Konsumenci coraz częściej oczekują od firm błyskawicznej obsługi bez względu na miejsce czy porę dnia. Przedsiębiorstwom idącym z duchem czasu, w skutecznym realizowaniu potrzeb klientów pomagają najnowsze technologie. Niedawno marka hapipożyczki wprowadziła do swojej działalności innowacyjne narzędzie Co-Surfing. Ma ono zdalnie wspomagać klientów w wypełnianiu wniosków o pożyczkę.

Co-Surfing – realne wsparcie przez internet

IPF Polska, właściciel marki hapipożyczki, zdecydował się niedawno na wdrożenie innowacyjnego narzędzia z zakresu obsługi klienta. Umożliwia ono konsultantowi zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku o pożyczkę na stronie internetowej marki. Dzięki wdrożeniu nowej technologii, konsultant i pożyczkobiorca widzą na swoich ekranach własne kursory poruszające się w czasie rzeczywistym. To rozwiązanie umożliwia konsultantowi udzielenie sprawnej i szybkiej pomocy klientowi w prawidłowym wypełnianiu wszystkich pól wniosku.

To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska – marka hapipożyczki.

W służbie klienta

Wdrożone przez hapipożyczki rozwiązanie zapewnia konsumentowi całkowite bezpieczeństwo. Konsultant uzyskuje zdalny dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Pracownik marki zyskuje w ten sposób możliwość służenia klientowi pomocą w wypełnieniu wniosku online, aby proces podejmowania pożyczki był dla niego jeszcze prostszy i bardziej zrozumiały. Innowacyjne narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Marka hapipożyczki nieustannie dba o wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, o czym świadczy m.in wprowadzenie narzędzi Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi. IPF Digital dokłada wszelkich starań, aby obsługa hapipożyczki podchodziła do każdego klienta indywidualnie i ze zrozumieniem dla jego potrzeb.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *