W sierpniu miałem okazję uczestniczyć jako gość w jednej z Letnich Akademii Finansowych organizowanych przez Firmę Fines SA. Uważam, że to jeden z najlepszych projektów szkoleniowych na rynku usług pośrednictwa w sprzedaży produktów pozabankowych.

Wystarczy spojrzeć na samy liczby, aby uświadomić sobie jak ogromne wyzwanie stało przed organizatorami:

14 miast w Polsce,

5000 przejechanych km,

112 godzin szkoleniowych,

600 uczestników

setki wyświetlonych slajdów,

– wiele cennych minut rozmów i zgłoszonych pomysłów

tysiące rozdanych gadżetów,

morze wypitej kawy, wody i soków,

75 kg zjedzonych tortów urodzinowych

Przemysław Nazar

Organizujemy wiele różnorodnych szkoleń dla naszych Agentów i Doradców, które obejmują całość wiedzy i umiejętności niezbędnych do świadczenia profesjonalnych usług pośrednictwa finansowego. Jednak to właśnie nasza Letnia Akademia jest wyjątkowa pod każdym względem” – podkreśla Przemysław Nazar, Dyrektor ds. rozwoju rynku oraz główny organizator tego dużego przedsięwzięcia.

Podczas Akademii swoje oferty prezentowali: Optima, Ferratum Bank, AASA, Axcess, Vivus, Zaplo, Hapi Pożyczki, SMS Kredyt, TakTo, Provident.

Dzięki takim spotkaniom Agenci Fines poznają szeroką ofertę współpracujących Partnerów, nowości produktowe, aktualne promocje oraz mają możliwość uzyskać odpowiedzi na pytania zadawane na co dzień przez Klientów.

„Akademia Doradcy Fines sprawia, że w naszych placówkach czekają na Klientów doświadczeni i wykształceni pośrednicy finansowi” – dodaje Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines SA.

A co sądzą na temat Letniej Akademii Fines  przedstawiciele czołowych firm pożyczkowych w Polsce?

Oto kilka komentarzy:

Za ADF powinno się przyznać Fines biznesowego Nobla 🙂

Dziękujemy, iż od początku zapraszacie nas do udziału w tym wydarzeniu. Dla nas to wspaniała okazja na zaprezentowanie naszej oferty tak dużej grupie agentów. Niezwykle ważne jest dla nas również to, iż możemy uzyskać bezpośrednie opinie na temat naszych procesów i produktów. Te opinie są przez nas wnikliwie analizowane i wykorzystywane przy podejmowaniu decyzji dotyczących optymalizacji. Dodam, iż jesteśmy pod wrażeniem profesjonalnej organizacji spotkań z agentami. To zapewne jest jeden z powodów tak licznego uczestnictwa. W naszej ocenie poprzez ADF Fines dokłada kolejną cegiełkę do profesjonalizacji i rozwoju pośrednictwa w zakresie produktów pozabankowych. My to bardzo doceniamy i raz jeszcze Dziękujemy.

ADF to naprawdę jest duża rzecz. A że nie jest to łatwy projekt to wystarczy popatrzeć, iż żadne podobne inicjatywy firm konkurencyjnych nie osiągnęły takiego rozmachu i nie cieszą się takim zainteresowaniem.

Michał Stanioch

President of the Board at SMS Kredyt Holding S.A.

Konfrontowanie doświadczeń i obserwacji o rynku finansów, zdobywanie i aktualizowanie wiedzy oraz możliwość budowania relacji – to wszystko a także wiele więcej gwarantuje uczestnictwo            w Akademii Fines. Duża dawka energii podczas szkoleń oraz możliwość podniesienia kompetencji, przyczyni się do zwiększenia efektywności sprzedaży w praktyce. Ta seria precyzyjnie zaplanowanych szkoleń, dostępnych w największych polskich miastach pozwoliła nam dotrzeć do setek Agentów, którzy reprezentują głos tysięcy naszych Klientów. Dzięki Akademii wspólnie się uczymy i rozwijamy, towarzyszą temu wszelkiego rodzaju konkursy a także zabawy umożliwiające zdobycie atrakcyjnych nagród.

Krzysztof Przybysz

Country Coordinator, Ferratum Bank PLC

Dzięki regularnym szkoleniom organizowanym przez Fines pod nazwą letniej Akademii Doradców, klienci mają gwarancję wysokiej jakości obsługi a my, jako dostawcy, mamy okazję do przekazania informacji o nowych produktach i zmianach w naszych ofertach. Akademia Doradców Fines to dobry krok w stronę profesjonalizacji rynku i budowania zaufania do branży.

Dominik Wieliński

Prezes Optima Sp. z o.o.

Już 2 raz z rzędu z wielką hapiprzyjemnością wzięliśmy udział w Akademii Doradcy Fines, a w tym roku świętowaliśmy jej 5 urodziny! Ogromnie się cieszymy, że mogliśmy być częścią tego emanującego pozytywną energią, wspaniałego wydarzenia!

Za nami 14 niezwykle produktywnych dni i aż 14 różnych hapiszkoleń. Każdy dzień był dla nas okazją do wymiany myśli i opinii. Dowiedzieliśmy się jakie są mocne strony naszej oferty i co warto zmienić, by jeszcze skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów, aby byli bardziej hapi! Otrzymaliśmy cenne wskazówki dotyczące tego, gdzie się rozwijać marketingowo, a gdzie produktowo. My również dzieliliśmy się tym, co mamy najlepsze: naszą wiedzą, doświadczeniem oraz szczegółowymi informacjami na temat hapioferty.

Zrealizowane przez nas spotkania były doskonałą okazją do rozmowy z pośrednikami finansowymi, zarówno o ich potrzebach, jak i o działaniach realizowanych przez hapipożyczki. Wisienką na torcie tegorocznych spotkań był konkurs organizowany przez hapipożyczki. Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcom, którzy otrzymali hapipufki!

Tegoroczna edycja była dla nas wspaniałym doświadczeniem, za które chcemy podziękować wyjątkowym uczestnikom – agentom, a także organizatorom, którzy dopięli wszystko na ostatni guzik i zadbali o świetną atmosferę wydarzenia! Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycje!

Wojciech Nesterenki,

Head of Sales and Vendor Management, IPF Polska

Już po raz czwarty mieliśmy przyjemność zaprezentować szczegóły, dotyczące oferty pożyczek ratalnych Aasa ponad 500 doradcom klienta w całej Polsce, biorącym udział w Akademii – mówi Partycja Gołębicka, Dyrektorka Sprzedaży w Aasa Polska.

Takie bezpośrednie spotkania z agentami Fines są dla nas niezwykle inspirujące i motywujące. Podczas dalszej pracy nad ulepszaniem naszych produktów bierzemy pod uwagę ich cenne uwagi          i sugestie. Serdecznie dziękujemy zarówno firmie Fines za profesjonalną organizację Akademii, jak        i wszystkim współpracującym Partnerom, którzy poprzez swoją codzienną pracę i zaangażowanie przyczyniają się do sukcesu marki Aasa – dodaje.

 

Partycja Gołębicka

Dyrektorka Sprzedaży, Aasa Polska

W imieniu swoim i moich przedstawicielek regionalnych dziękuję bardzo za możliwość uczestnictwa w ADF oraz bezpośredniego kontaktu z agentami, nie tylko w sensie ich szkolenia ale też, a nawet przede wszystkim, w sensie rozmów, opinii i zebranej informacji zwrotnej. To dla nas bezcenne.

Gratuluję wysokiego poziomu organizacji oraz dużej, rosnącej z roku na rok, liczby uczestników. Osobiście zaobserwowałem duże zaangażowanie szkolonych grup i wysoki poziom wiedzy na temat produktów i rynku finansowego w ogóle. To cieszy.

Sławomir Bełz

Director, Business Development Board Member

Axcess Financial Poland Sp. z o.o.

 

Po takim emocjonującym okresie pracy szkoleniowej tylko czekać na sukcesy sprzedażowe przedstawicieli spółki Fines.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *