Z dnia na dzień ilość firm pożyczkowych przybywa w internecie, dlatego warto oferować swoje usługi również w innych miejscach. Tego typu działania podjęła firma Vivus Finance, która uruchomił sprzedaż chwilówek w sieci sklepów i salonów prasowych operatora Lagardere Travel Retail na terenie całej Polski. Marka postawiła na prostotę i wielokanałowość.

Zgodnie z podaną informacją, Vivus Finance nawiązał współpracę z międzynarodową grupą Lagardere Travel Retail. Spółka działa w 21 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce, salony prasowe (InMedio i Relay) oraz sklepy (1Minute, Virgin czy Hubiz) tego operatora stanowią łącznie 720 placówek, zlokalizowanych w często uczęszczanych miejscach, takich jak lotniska, duże dworce i punkty przesiadkowe, stacje metra czy galerie handlowe. Każdego miesiąca odwiedza je ponad sześć milionów klientów.

Nowe kanały sprzedaży

Poszerzenie sieci sprzedaży o punkty stacjonarne pozwala lepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów, którzy krótkoterminowymi pożyczkami finansują na przykład większe zakupy przez internet, czy w galeriach handlowych. Jest to element strategii spółki, która skupia się na obecności w wielu kanałach sprzedaży.

– Bardzo dużo mówi się o dostępie do klienta poprzez różne kanały. Konsumenci mogą dotrzeć do nas zarówno przez telefon komórkowy, jak i zwykłego laptopa. Taka sytuacja ma miejsce w przypadku naszych najbardziej typowych klientów, którzy biorą jedną lub dwie pożyczki w ciągu roku, żeby sfinansować zakupy przez internet. Ale konsumenci robią też zakupy w centrach handlowych, dlatego musimy być dostępni wszędzie, na przykład w salonikach InMedio czy Relay, gdzie klient może wziąć pożyczkę i dostać pieniądze na miejscu – tłumaczy Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance.

To takie proste

Proces sprzedaży chwilówek jest całkowicie zautomatyzowany, dlatego złożenie wniosku zajmuje zaledwie kilka minut, a wraz z decyzją i podpisaniem umowy cała procedura trwa nie więcej niż 15 minut. Dodatkowo, klient ma możliwość wypłacenia zobowiązania w gotówce.

Wszystko odbywa się poprzez aplikację zainstalowaną na kasie komputerowej POS (Electronic Point Of Sale) lub komputerze agenta. Wprowadzając numer PESEL klienta, pracownik punktu widzi od razu status oferty – jej dostępność oraz maksymalną możliwą wysokość finansowania. Dalej, po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej pożyczkobiorca otrzymuje środki pieniężne na wskazane konto bankowe lub odbiera je na miejscu w salonie. Rozwiązanie szybkie, proste i wygodne.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *