19 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa Bancovo. Jej bohaterem jest Filip – uosabiający klienta ludzik, nowy brand hero tej marki. W reklamach zobaczymy również Sławomira, polskiego piosenkarza i ambasadora marki. 

Nowa kampania reklamowa Bancovo opiera się na dwóch historiach. Spoty „Odlot” i „Petarda” w zabawny sposób przedstawiają korzyści płynące z używania Bancovo. Platforma ta funkcjonuje jako internetowy pośrednik. Obecne są na niej rozmaite instytucje i firmy pożyczkowe, co umożliwia klientowi szybki wybór oferty dopasowanej do własnych potrzeb.

Kampania reklamowa Bancovo wystartowała 19 sierpnia. Składa się z dwóch spotów 30” oraz serii spotów demonstracyjnych. Będzie ją można zobaczyć w stacjach głównych i tematycznych, a także na profilach społecznościowych marki (np. na Facebooku Bancovo). Za realizację kampanii oraz kreację nowego brand hero marki odpowiada Agencja Start Something. Natomiast głosu udzielił Filipowi znany lalkarz – Konrad Czarkowski.

 

 

Filip – nowy brand hero

Najnowszej kampanii reklamowej Bancovo towarzyszy debiut nowej maskotki – Filipa. Nowy brand hero to postać uosabiająca klienta platformy. Filip lubi korzystać z życia i nie chce przy tym przepłacać. Jest zwolennikiem nowoczesnych technologii, które wykorzystuje do realizacji własnych pasji.

Platforma Bancovo wzbudza jego ogromny entuzjazm, ponieważ pozwala zdobyć dodatkowy zastrzyk gotówki w prosty, przyjemny i niezwykle szybki sposób. Marka podkreśla, że w tej kwestii nowy bohater ma wiele cech wspólnych z grupą docelową Bancovo, która również poszukuje łatwych i szybkich rozwiązań finansowych. Przedstawiciele Bancovo są przekonani, że klienci polubią nową maskotkę i będą mogli się z nią utożsamiać.

0
Udostępnień
Google+

1 Komentarz

  1. Kasia Antoniak
    29 sierpnia 2019 at 16:46 — Odpowiedz

    Ej, całkiem bekowe 😀 Mi się ten Filip podoba, wesoły jest

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *