Pożyczanie na poziomie – to hasło nowej kampanii marketingowej popularnej firmy pożyczkowej Wonga. Reklama z udziałem Piotra Fronczewskiego ma zachęcać polskich konsumentów do podejmowania pożyczek w wyższych kwotach i z dłuższymi terminami spłaty.

Nowej kampanii marketingowej towarzyszy odświeżenie serwisu internetowego marki oraz zmiana sposobów komunikacji z konsumentami. Te elementy wraz z równoczesną zmianą oferty produktowej składają się na repozycjonowanie marki. Wonga chce teraz bardziej podkreślać swoje przewagi konkurencyjne. Dotychczas marka zwracała uwagę konsumentów na szybkość i przystępność swoich zobowiązań, które można podjąć w stu procentach przez internet. Obecnie firma pożyczkowa chce postawić nacisk na promowanie pożyczek na raty w wyższych kwotach i z dłuższym okresem spłaty.

Piotr Fronczewski poleca

W kampanii Pożyczanie na poziomie wziął udział znany aktor Piotr Fronczewski, który podkreślił uczciwość, przewidywalność i wiarygodność oferty Wongi. To wartości, które od samego początku przyświecają działalności tego pożyczkodawcy na polskim rynku. Marka podkreśla, że warto się z nią związać na dłużej, ponieważ w swojej ofercie posiada wiele udogodnień dla stałych klientów. Są to m.in. bezkosztowa przerwa w spłacie pożyczki oraz możliwość odroczenia spłaty raty.

Pożyczanie na poziomie obejmuje jeden spot wizerunkowy oraz trzy 15-sekundowe spoty produktowe. Promują one m.in. bezpłatną przerwę w spłacie pożyczki, dodatkową ratę gratis oraz opcję przesunięcia spłaty raty o 7 dni. Reklamy można obejrzeć w internecie (np. w serwisach typu Onet.pl, o2.pl, Allegro i OLX), a także w telewizji (np. na TVP1, TVP2, Polsacie, TVN-nie i na kanałach tematycznych). Najnowsza kampania reklamowa Wongi to efekt wspólnych wysiłków aż czterech firm marketingowych: Heart & Brain, Papaya Films, iProspect i Starcom. Uruchomienie tej akcji ma być początkiem zupełnie nowego etapu w działalności marki Wonga, która niedawno przejęta została przez Kruka, największą firmę zarządzającą wierzytelnościami w Polsce.

Wonga przejęta przez Kruka

Wonga to popularna firma pożyczkowa, która od 2012 r. udzieliła ponad 1,5 mln pożyczek, zaspokajając przy tym potrzeby finansowe aż 1,1 mln Polaków. Na początku maja informowaliśmy, że Kruk wykupił 100 proc. udziałów w Wonga.pl. Wartość tej transakcji wyniosła aż 97 mln zł. Dzięki temu posunięciu firma windykacyjna rozszerzy swój portfel również o sprzedaż pożyczek przez internet. Kruk podkreśla, że ceni przed wszystkim ogromne doświadczenie i zaangażowanie zespołu Wongi, który w ciągu siedmiu lat działalności firmy w Polsce stworzył z niej jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych pożyczkodawców.

1
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *